Pages

Wednesday, June 1, 2011

Pejam celik, sat aja

Arini da masuk 1 Jun. Macam tak percaya. Asek ja tanya betul ke tidak. Hehe... 

Masa berlalu dengan begitu pantas, antara sedar atau tidak saja
Macam masih terasa tahun lepas tarikh yang sama pada hari ni aku berada di ofis di Shah Alam buat praktikal. Pejam celik sat aja rasa. MasyaAllah.


Tetibe teringat. Jun tahun lepas aku dalam keadaan yang memang tunggang terbalikla. Macam bukan Safiyah yang sebenarnyala (errr.. takkan zombi lak kan,huhu) Tapi yang pasti aku sendiri tak tau nak cakap camna. Hopeless- tired- speechless and memacam ada  (macam dalam astro :D). But, i really glad to have my friends with me at that time. Thank you guys! Really appreciate it n love u all!~



Permulaan Jun kali ni agak bagus n sangat berharap ia menjadi titik bermulanya segala-galanya untuk aku. Arini aku berada di kedai. Haaa... la ni aku keja di kedai buku near by  umah je, buat part-time sementara tak dapat lagi kerja tetap. Tapi macam rasa nak berhenti before puasa or raya, tgk keadaan nanti camna. Heh.

Pejam celik ja pun da abes belajar. Kalau dulu masa kat matrik duk la bising2 bila nak abes, duk kira gak lg bape lame nak abes masa first year kat Gombak At last, alhamdulillah. Settle sudah. Cuma la ni tgh dalam planning2 la juga nak wat apa, nak kerja apa. Arituh ada juga p interbiu dekat 4, 5 kali juga and dapat pengalaman cam night mare gakla. Then, aku stop jap cari kerja. Hehe. Aku sebenarnya suka nak duduk rumah, buat kerja dari umah. Bila member tanya nak kerja apa dulu, aku keep on saying nak jadi suriumah. Hehe. And i have planning la juga nak buat apa. N nak make it happen, pray for me ya! :)


rindu kalian..



L.O.V..E - pengubat hati :)

Pejam celik juga masing2 dgn hala tuju masing2. Lepas abes belajar ni banyak dapat jemputan walimah dari kengkwn, mmg depa pakat nak kawen pas belajar la kut kn. Hehe. Ni aku pun nak tunggu minggu depan one of my good frens since matrik nak kawen da. TAHNIAH IN ADVANCE CIK SHANA BAKAL PUAN :).. Aku??? Berserah aja, tak tau bila. :)

*Rindu zaman belajar - sekolah- universiti

1 comment:

  1. oh, dah keja jugak kan.. part time tu ok gak..asalkan kita keja kan..

    haa, dok keep saying jadi suriumah tu mana tau jadi kenyataan kan..
    kawen jgk kwn aku ni dlm masa tdekat nnti :)

    i MISS you so much dear! :D

    ReplyDelete